1402-11-06 15:41
487
0
88520
خط و نشان گرگانی‌ها برای رژیم کودک‌کش؛

فریاد «صهیونیست بی‌ریشه، غزه تسلیم نمی‌شه» طنین‌انداز شد

مردم دارالمومنین شهرستان گرگان با سردادن فریاد «صهیونیست بی‌ریشه، غزه تسلیم نمیشه» برای رژیم کودک‌کش اسرائیل خط و نشان کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی- مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان دارالمومنین گرگان با فریاد «صهیونیست بی‌ریشه، غزه تسلیم نمیشه» و «آمریکا و اسرائیل عامل هر جنایت، این دو رژیم فاسد باعث هر شرارت» و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را علیه دو رژیم فاسد و منحوس ابراز کردند.

صفایی یک مادر انقلابی است که برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین بعد از خواندن نماز سیاسی جمعه به خیابان آمد و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از مردم مظلوم غزه حمایت کرد.

این مادر درحالی که با عصایش به سختی مسیر مصلی وحدت به سمت خیابان شهدا را طی می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: من تا جان در بدن دارم برای دفاع از مظلوم در این راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنم و مطمئن هستم به زودی قدس آزاد خواهد شد و مردم نماز جماعت را در مسجدالاقصی می‌خوانند.

این مادر فداکار در حالی که پوستر «تا آخر ایستاده‌ایم» را در دست داشت، ادامه داد: ما همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه ایستادیم و تا پیروزی کامل فلسطینی‌ها از آنها حمایت می‌کنیم.

دختری کوچک در حالی که پوستر «فلسطین آزاد خواهد شد» در دستانش خودنمایی می‌کرد در گفت‌وگو با گلستان ما اظهار کرد: من با قدم‌های کوچکم در این راهپیمایی شرکت کردم تا با کودکان مظلوم غزه و فلسطین همدردی کنم و به آنها بگویم که شما تنها نیستید ما کودکان ایرانی با شما همدردیم.

این کودک خردسال ادامه داد: من مقاومت مردم غزه و فلسطین را تحسین می‌کنم و اینجا آمده‌ام به آنها بگویم همچنان مقاومت کنید قطعا پیروز نهایی شما هستید.

به گزارش گلستان ما، در بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی شاهد بیداری اسلامی هستیم مردم شهرستان دارالمومنین گرگان با راهپیمایی خود بعد از نماز سیاسی جمعه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمدند و هر چه فریاد داشتند بر سر آمریکا و اسرائیل کودک‌کش کشیدند.

مردم گرگان در راهپیمایی امروز با قدمهای استوارتر و شعارهای کوبنده‌تر و تصمیم قاطعانه‌تر، قدرت اسلام را به نمایش گذاشتند تا مشت محکم‌تری بر دهان رژیم‌صهیونیستی و اربابانشان بزنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.